גגות פנל, אלומיניום

"אלי סוככים" הינה חברה ותיקה המובילה את ענף הסוככים ופתרונות ההצללה בישראל.
אנו מתמחים בהתקנת גגות פנל מבודד ואלומיניום בכל אזור הצפון ובמחירים אטרקטיביים.
אנשי המקצוע המיומנים של "אלי סוככים" מקפידים על סטנדרט האיכות הגבוה ביותר וישמחו לייעץ ולהעניק מידע נוסף בכל הנוגע לגגות פנל או אלומיניום. צרו עמנו קשר והצטרפו עוד היום למאות לקוחות מרוצים.

אלומיניום נחשב לאופציה משתלמת לקירוי ולחיפוי הגג. המתכת הקלה מאפשרת את הרכבתה בכל מקום בזריזות ובקלות ומנגד היא חזקה במיוחד ובעלת עמידות גבוהה לאורך שנים רבים. האלומיניום מורכב כיחידה אחת שלמה ולכן הגג עמיד בפני פגעי מזג האוויר, אטום למים ואיננו מחליד. האלומיניום יוצר בידוד תרמי גבוה ומפחית את עלויות החשמל וכן מספק גם בידוד אקוסטי גבוה, יתרון הנחשב ליעיל במיוחד במבני תעשייה.

יתרונות האלומיניום

יתרונות פנל מבודד

הבנייה הקלה פופולארית מתמיד בזכות הקונסטרוקציות המודולאריות ותהליך העבודה המהיר. קירוי גגות בבתים פרטיים, בעסקים ובמבני תעשייה הפך לעניין נוח ופשוט המותקן בקלות. בשל יתרונותיו הרבים של הפנל המבודד, הוא נחשב לפתרון האולטימטיבי לחיפוי הגג, בייחוד בשל האפשרות להתאים אישית את עיצוב הגג לדרישות הלקוח באופן ספציפי.

חשוב להקפיד על מוצר איכותי שאכן יספק לכם את כל היתרונות שגג פנל מבודד יכול להציע. לשם כך יש לפנות לחברה מקצועית בעלת מוניטין שתוכל להעניק לכם גם ייעוץ מקצועי ותכנון מדויק של חיפוי הגג. הצוות המקצועי והמנוסה של "אלי סוככים" מוכן ומזומן לספק לכם הכוונה נכונה ומידע מפורט בנושא. צרו קשר באתר או בטלפון לקבלת ייעוץ מקצועי חינם ונשמח לעמוד לשירותכם.

טיפ חשוב!

חשוב לכם לחסוך בהוצאות החימום או הקירור של הדירה או בית העסק?
רוצים להקטין את הסיכוי להיווצרות עיבוי (קונדנסציה) ולהימנע מעובש ורטיבות בקירות?
פנל מבודד הוא הפתרון המתאים עבורכם! הוכח במחקרים שההשקעה הכספית בבידוד הטרמי מוחזרת תוך שנים ספורות.

קטלוג מוצרי גגות פנל, אלומיניום לבחירה

שאלות נפוצות

מה רמת הבידוד של הפנל המבודד?

ייחודם של הפנלים המבודדים כחומר בנייה, טמון בכך שהם מעניקים בידוד מעולה, מבלי לתפוס הרבה נפח או להעמיס משקל רב. כך לדוגמא, פנלים בעובי 7.5 ס"מ בלבד מבודדים מבחינה טרמית כמו בלוק איטונג בעובי 50 ס"מ או בלוק רגיל בעובי 150 ס"מ!

באלו צבעים מגיעים חיפויי הגגות מפנלים מבודדים ומאלומיניום?

הן החיפויים מאלומיניום והן אלו שעשויים מפאנלים מבודדים, מעניקים לצד היתרונות הפרקטיים והמבניים הברורים, גם אפשרויות עיצוביות ומראה אסתטי. ניתן להזמין את הצבע הרצוי לכם מתוך קשת של גוונים.

אנו נשמח לסייע לכם להתאים את עיצוב הגג למראה הכולל של הבית, העסק או מבנה התעשייה שברשותכם.

מהו משקל חיפוי הגג העשוי אלומיניום, וכמה שוקלים הפאנלים המבודדים?

גג אלומיניום אינו שוקל הרבה, ומשקלו נאמד בחמישה ק"ג למטר בקירוב. גג מפנלים מבודדים שוקל בערך עשר ק"ג למ"ר, בהתאם לעובי הפנל.

בשני המקרים מדובר במשקל נמוך משמעותית ביחס לרעפים רגילים מחרס או בטון, השוקלים בסביבות 40-50 ק"ג למ"ר, מה שמעניק יתרון משמעותי מבחינת הפחתת העומס על המבנה.

האם ניתן להתקין חלון על גג שעשוי מאלומיניום או מפנל מבודד?

בהחלט כן! ניתן להתקין חלון שיכניס אור לחלל הפנימי (המכונה "סקיילייט"), הן בגגות אלומיניום והן בגג המחופה בפנל מבודד.

לחברה ניסיון רב וידע מקצועי נרחב, המאפשרים לנו להעניק לכם את מגוון הפתרונות והאפשרויות, על מנת להגיע לתוצאה המושלמת עבורכם.

כמה זמן אורכת התקנת גג מאלומיניום ומהו זמן העבודה בקירוי פנל מבודד?

בשני המקרים, בזכות התחכום של החומרים המוזמנים בהתאם למבנה מראש, ההתקנה קצרה, פשוטה ואורכת כיום עבודה אחד בלבד!