פרגולה תלויה

"אלי סוככים" מספקים שירותי ייעוץ, הקמה ותמיכה של כל סוגי הפרגולות והסוככים.
אנו מעניקים שירות בחיפה והקריות, עכו, כרמיאל ולמעשה בכל אזור הצפון ומציעים שירותי תחזוקה ותיקונים מקצועיים ואמינים. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והמלצות בנוגע לתכנון ולהתקנה של פרגולה תלויה מכל הסוגים. לקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

הפרגולה התלויה היא אחד מפתרונות ההצללה היפים והאלגנטיים ביותר.
היא מעניקה צל ומקררת את האזור אך אינה תופסת מקום בחלל ומפנה את שטח הרצפה.
בכך היא מהווה את הפתרון האולטימטיבי להצללה של גינות, שטח הכניסה לבית ופשוט מושלמת להתקנה במרפסות קטנות. את הפרגולה התלויה מחברים לקיר החיצוני של הבית באמצעות מנגנון חזק דיו כדי לספק לה תמיכה. הפרגולה התלויה בדרך כלל תהיה קטנה יחסית, שכן פרגולה גדולה יותר מחייבת תשתית מורכבת יותר באופן משמעותי.

יתרונות הפרגולה התלויה

הפרגולה התלויה היא פתרון הצללה מבוקש במיוחד בשל השילוב הייחודי של פרקטיות ואסתטיות שהיא מגלמת. התקנת פרגולה תלויה מחייבת תכנון מוקדם וקפדני בידי אנשי מקצוע על מנת לוודא שהתוצאה הסופית תהיה בטיחותית ועמידה. כל הפרגולות של "אלי סוככים" מתוכננות ומותקנות בידי אנשי מקצוע מובילים ומנוסים והן עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר. מערך השירות שלנו מוכן לכל פנייה וישמח לספק לכם הכוונה ומידע מקצועי בכל הנוגע לעיצוב ולהתקנת פרגולה תלויה דקורטיבית וחזקה

טיפ:

וודאו שפרופילי האלומיניום ייצבעו בשכבת עבה, בצבע שעומד בתקנים, שהחברה נותנת עליו אחריות, על מנת שהפרגולה תשמור על המראה שלה לאורך שנים, ולא תצהיב או תחליד.

שאלות נפוצות

מהם יתרונות הפרגולה התלויה?

לפרגולה התלויה יתרונות עיצוביים, בשל מראה האלגנטי שאיננו ממסגר את הנוף. בנוסף לכך, הפרגולה התלויה מספקת פתרון אולטימטיבי לקירוי שטחים מצומצמים, כמו למשל בפטיו הצמוד לבית.

כיצד בונים פרגולה תלויה?

פרגולה תלויה מחוברת למבנה העיקרי של הבית, על ידי מוטות או כבלי פלדה. בשל מורכבות הבניה ולטובת הבטיחות המרבית, מומלץ להתייעץ עם מהנדס בנוגע לבנייתה.

בחברת אלי סוככים צברנו ניסיון מקצועי רב, ויש באפשרותנו להעניק לכם ייעוץ מקיף ואחראי לבניית פרגולה תלויה המותאמת לביתכם ולצרכים שלכם.

האם פרגולה תלויה עלולה לגרום לנזילה?

על מנת למנוע נזילה וחדירה של מים, מחברים לקיר הבית התומך בפרגולה פחים משופעים ומורחים עליהם חומרי איטום. בבניית פרגולה תלויה, מומלץ מאוד להיעזר בחברה מנוסה ואחראית בעלת וותק בתחום. אנו בחברת "אלי סוככים" נלווה אתכם בתהליך בניית הפרגולה התלויה, לקבלת תוצאה מושלמת ובטיחותית, ממנה תוכלו ליהנות לאורך שנים רבות.

האם פרגולה מצריכה קבלת אישורי בנייה?

כל עוד הפרגולה התלויה איננה חורגת מגבולות קו הבניין, ובהיותה חסרת עמודים, התקנתה איננה מצריכה בדרך כלל קבלת היתרי בנייה.

אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בנוגע לאפשרויות העומדות לרשותכם, כך שתוכלו למצוא את הפרגולה המתאימה ביותר לגינה שלכם.

מהם התנאים ההנדסיים על מנת שניתן יהיה להתקין פרגולה תלויה?

על מנת שניתן יהיה לבנות פרגולה, חייבת להיות בקיר הבית חגורת בטון בגובה התקרה. כמו כן, על הקיר התומך להתנשא מעל הפרגולה, לגובה של לפחות שליש מאורכה.