פרגולות אלומיניום בצפון

חברת "אלי סוככים" בעלת ותק של 20 שנה בתחום, מתמחה בייעוץ, שיווק והתקנה של סוככים מכל הסוגים. אנו דוגלים במחירים אטרקטיביים ובשירות ללא תחרות ומכאן המוניטין שלנו.

המומחים של "אלי סוככים" מעניקים שירות בכל אזור הצפון וכן מספקים שירותי תיקונים ותחזוקה נרחבים. אם אתם מעוניינים בפרגולת אלומיניום, צרו עמנו קשר עוד היום ותוכלו לקבל ייעוץ ראשוני והכוונה מאנשי המקצוע הטובים ביותר.

הפרגולות הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות יותר מתמיד בשל יתרונותיהן הרבים.
תרומתה העיקרית של הפרגולה היא כמובן הצללה של האזור בו היא מותקנת וזה אכן דבר מבוקש במדינת ישראל הלוהטת. בנוסף להגנה מפני השמש הקופחת, הפרגולה היא גם אמצעי לשדרוג מראה הגינה. ערכה העיצובי של הפרגולה עלה בשנים האחרונות עם מגוון רחב של עיצובים וחומרים שונים המעניקים לה ערך מוסף.

אחד החומרים המבוקשים ביותר לפרגולות הוא האלומיניום. ייחודו של האלומיניום בכך שהוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר, אינו מחליד או מרקיב ושומר על מצבו המקורי לאורך שנים רבות. התקנתו פשוטה ומהירה והוא קל לניקוי ולתחזוקה לעומת חומרים אחרים.

יתרונות לפרגולה מאלומיניום

מבחר הפרגולות מאלומיניום הוא רחב ואחת האופציות לבחירה היא פרגולה תלויה.
את הפרגולה התלויה מחברים לרוב לקיר החיצוני של הבית מצד אחד ומהצד השני מספקים לה תמיכה באמצעות עמודים. כתוצאה מכך היא אינה תופסת מקום רב ומפנה את שטח הרצפה. הפרגולה התלויה מוסיפה חן ויופי למרפסת או לגינה בזכות המראה האלגנטי שלה. הפרגולה התלויה בדרך כלל תהיה קטנה יחסית, שכן פרגולה גדולה יותר מחייבת תמיכה רצינית כדי שתישאר יציבה לאורך זמן.

אפשרות נוספת לבחירה היא פרגולה חשמלית. היא נראית כמו פרגולה רגילה לחלוטין אך הייחוד שלה הוא באפשרות לשלוט בשלבים העליונים. באמצעות מנגנון חשמלי, ניתן לבחור את מידת ההצללה של הפרגולה וכן לסגור אותה לגמרי בשעת גשם, למשל.
את הפרגולה החשמלית ניתן לסגור ולפתוח בלחיצת כפתור ובכך לשלוט בזווית המדויקת של השלבים עד לקבלת התוצאה הרצויה מבחינת צל, כמות האור ועוד.

פרגולה תלויה או פרגולה חשמלית יכולות להוות תוספת דקורטיבית נהדרת לבית ולשדרג את מראהו בקלות. כיום אין סוף לאפשרויות ותהליך בחירת הפרגולה המתאימה עשוי להיות ארוך ומבלבל. כך או אחרת, הפרגולה חייבת להיות מותקנת בצורה יציבה ובטיחותית ולאחר תכנון קפדני של רמת התמיכה המבוקשת. חברת "אלי סוככים" מחזיקה אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, המלווים את לקוחות החברה לאורך שנים רבות.מערך השירות של החברה זמין לכל פניה וישמח לייעץ לכם ולסייע בהתאמת הפרגולה האיכותית והמתאימה ביותר, כדי שתוכלו ליהנות ממנה כמו שצריך ולאורך זמן רב.

צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ומידע נוסף.

שאלות נפוצות

היכן כדאי להתקין פרגולה תלויה?

הפרגולה התלויה אידיאלית למרפסות קטנות או להצללה של שטח קטן בחצר הבית.
בשל מידותיה הקטנות יחסית, היא מאפשרת לשמור על שטח הרצפה פנוי ובו זמנית לספק צל וקרירות לבילוי מושלם.

איך מתפעלים את הפרגולה החשמלית?

תפעול הפרגולה הוא קל להפליא. ניתן לשלוט במנגנון המתוחכם באמצעות לוח בקרה או שלט רחוק, בהתאם לבחירה. השלבים בגג הפרגולה מסתובבים וניתן לעצור אותם בכל נקודה, בהתאם לכמות האור הנכנסת ולתנאי מזג האוויר.

האם ניתן לבחור עיצוב לפרגולה?

ערכה הדקורטיבי של הפרגולה לא נופל מערכה הפרקטי ולכן כל הפרגולות שלנו מעוצבות באופן ספציפי עבור הלקוח, בהתאם לתנאים ההנדסיים של המבנה כמובן.
בזכות גמישותו הרבה של האלומיניום, ניתן לצבוע אותו ולתכנן את הפרגולה עצמה בקווים נקיים ואלגנטיים או מפותלים וחדשניים.