פרגולות מתכת וברזל

"אלי סוככים" מספקת שירותי תכנון והתקנה של פרגולות מתכת וברזל לכל מטרה.
אנו מובילים את ענף פתרונות ההצללה בצפון הארץ כ-20 שנה, תוך שמירה על רמת השירות הגבוהה ביותר ומקצועיות ללא תחרות. אנו מציעים ייעוץ אישי וליווי מקצועי לאורך כל התהליך. בנוסף אנו מספקים שירותי תחזוקה ותיקונים לשימור התוצר הסופי.

החברה בעלת ניסיון עתיר שנים באזור הצפון ומספקת את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותיה המרוצים. השירות ניתן מאנשי מקצוע מיומנים ואמינים שיידעו לתת מענה ולהתאים עבורכם את הפתרון האולטימטיבי בהתחשב בסביבה בה אתם מעוניינים להתקין את הפרגולה.

כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו, החברה המובילה בתחום הסוככים בארץ, על מנת שנתאים עבורכם את הפתרון המושלם מבין שלל הפתרונות הקיימים אצלנו בחברה.

מי לא אוהב לשבת בגינה או במרפסת, עם כוס של משקה צונן ואולי גם ספר טוב?
אין ספק כי מדובר בבילוי מפנק בכל ימות השנה. הבעיה מתחילה באקלים הישראלי הבעייתי. בחורף הקצר שלנו קשה ליהנות מישיבה תחת כיפת השמיים ואילו בחודשי הקיץ השמש קופחת והחום מבריח אותנו פנימה אל המזגן.
זו הסיבה שפרגולות הפכו פופולאריות כל כך בשנים האחרונות. הפרגולות משלבות הצללה וקירור של השטח ובו זמנית מהוות פריט דקורטיבי שמוסיף הרבה חן ויופי.

פרגולות עץ הן אמנם מראה שכיח בגינות פרטיות, אך עץ דורש טיפול קפדני ותחזוקה שוטפת. בהיעדר טיפול מתאים, הפרגולה לא תחזיק מעמד לאורך זמן ועלול להיגרם לנו מפח נפש והפסד כספי משמעותי.

האלטרנטיבה היא לבחור בפרגולת מתכת, העשויה בדרך כלל מברזל או מאלומיניום.
הפרגולה העשויה מתכת נשמרת לאורך זמן רב ללא תחזוקה מיוחדת. היא לא מפתחת חלודה ומזג האוויר לא מותיר עליה את חותמו. פרגולה מברזל כבדה הרבה יותר ודורשת טיפול מדי פעם למניעת חלודה. יתרונה הגדול של הפרגולה מברזל טמון באפשרות לעיצובים מסובכים שיכולים לשאת גם אלמנטים נוספים במקרה הצורך.

יתרונות הפרגולה ממתכת

יתרונות הפרגולה מברזל

תכנון פרגולה ממתכת או פרגולה מברזל הוא עניין שמצריך ייעוץ של אנשי מקצוע מנוסים. פרגולה היא לא מוצר שאמור להחזיק שנים בודדות ולכן חשוב להקפיד על איכות ועל בטיחות ללא פשרות. נציגי השירות המנוסים של "אלי סוככים" זמינים לשירותכם וישמחו לייעץ לכם ולהמליץ על הפרגולה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

טיפ:

וודאו שפרופילי האלומיניום ייצבעו בשכבת עבה, בצבע שעומד בתקנים,
שהחברה נותנת עליו אחריות, על מנת שהפרגולה תשמור על המראה שלה לאורך שנים, ולא תצהיב או תחליד.

שאלות נפוצות

מה עדיף: פרגולה מאלומיניום או מברזל?

לכל אחת מהאפשרויות יתרונות משלה. פרגולה מאלומיניום, מיוצרת ממתכת מסוג אל חלד, ויתרונה העיקרי הוא בכך שהיא איננה מחלידה ולא דורשת שום טיפול ותחזוקה שהם.

פרגולה מברזל, מצריכה טיפול מפעם לפעם למניעת חלודה, אך מצד שני היא חזקה יותר, ויכולה לשאת עומסי משקל כבדים יותר, וסוגים שונים של קירוי קשיח ויציב. בנוסף לכך, ברזל מאפשר פרזול עדין יותר ואפשרויות עיצוב מגוונות.

האם מומלץ לקרות פרגולה ממתכת או מברזל?

בשונה מפרגולה מעץ, פרגולה ממתכת או מברזל איננה זקוקה לקירוי על מנת לשמור על עמידותה. יחד עם זאת, ההחלטה אם לקרות או לא, תלויה הן בטעם האישי והן במטרה לשמה מוקמת הפרגולה.

תוכלו לשקול לקרות את הפרגולה אם חשוב לכם שהיא תספק הגנה מפני הגשם, או במידה וקיים צורך בהצללה רבה יותר. פרגולות ממתכת ומברזל הן חזקות מאוד, ויכולות לשאת כל סוג של קירוי בו תבחרו.

מהם היתרונות של פרגולות ממתכת ומברזל על פני אלו שבנויות מעץ?

לפרגולות ממתכת ומברזל יש מספר יתרונות על פני אלו הבנויות מעץ. בראש ובראשונה, פרגולות מברזל וממתכת הן עמידות יותר. בשונה מפרגולות עץ, הן לא דורשות ציפויים רבים כדי להישאר איתנות ולשמור על מראן לאורך זמן.

המתכת והברזל אינם נרקבים בגשם ולא נסדקים בשמש, ולכן חוסכים בעלויות התחזוקה ובזמן הכרוך בטיפולים.

האם פרגולה ממתכת או מברזל אינה פוגעת במראה הטבעי של הגינה?

למרות שברזל ומתכת אינם חומרים טבעיים כמו עץ, ניתן לצבוע אותם בשלל גוונים על פי טעמכם ובחירתכם. יתרה מכן, פרגולות העשויות ברזל, ניתנות לעיצוב במגוון סגנונות מעודנים ויפיפיים של פרזול, שיכולים לשדר את האווירה הרצויה, והוסיף אלמנטים אומנותיים ומרשימים לגינה.

אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בנוגע לאפשרויות העומדות לרשותכם, כך שתוכלו למצוא את הפרגולה המתאימה ביותר לגינה שלכם.