סגירת מרפסת לחורף

חברת "אלי סוככים" הינה חברה ותיקה המובילה את ענף הסוככים בישראל. אנו מתמחים ביבוא ובהתקנת סוככים לכל מטרה וכן במגוון פתרונות לסגירת מרפסות.
כל הסוככים שלנו נבנים בהתאמה אישית כדי שהסוכך ישתלב באופן הרמוני בחלל תוך התחשבות במספר פרמטרים, כגון: הנדסת המבנה, חומרים, מידות, עיצוב ועוד.

חברת "אלי סוככים" בעלת ותק של עשרים שנה בסגירת מרפסות ובפתרונות קירוי למרפסות.
צרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ והכוונה בנוגע לסגירת מרפסת והצטרפו למאות לקוחות מרוצים שנהנים מהמרפסת שלהם בכל ימות השנה.

 

כל מי שיש לו מרפסת בבית, ודאי נהנה במיוחד לשבת בה כשמזג האוויר נעים וחמים.
עם זאת, כשהסתיו מגיע ורוחות מתחילות לנשוב, המרפסת הופכת למיותמת ונשארת במרבית המקרים ריקה עד לתום החורף. גם בחודשי יולי-אוגוסט החמים והלחים, השמש קופחת וקשה לבלות יותר מדי זמן במקום שאיננו מוצל. הפתרון האולטימטיבי לבעיה זו הוא סגירת המרפסת. באמצעות התקנת סוכך למרפסת, ניתן להפוך את המרפסת לשימושית ונעימה בכל עונות השנה. הסוכך עמיד למים ומונע חדירת גשמים פנימה בחורף ומנגד מעניק לנו צל וקירור בחודשי הקיץ.

סגירת חורף למרפסת שמש

במהלך חודשי החורף, כשהאוויר הקריר מתחיל להתמקם והעלים נושרים מהעצים, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על סגירת מרפסת השמש. באמצעות סגירת המרפסת, הגינה או החצר תוכלו ליצור חלל מזמין שניתן ליהנות ממנו כל השנה. הפתרון הפשוט והקל הזה מאפשר לכם להמשיך לאמץ את יופיו של הטבע, גם כשהטמפרטורות יורדות. עם התקנת סגירה ניתן ליצור מתחם אירוח נוסף מוגן מפגעי מזג האוויר. כבר לא תצטרכו לדאוג שהרוח תעיף את השולחן הערוך בקפידה או שהגשם יבטל את התוכניות שלכם. במקום זאת, תוכלו להירגע ולהירגע בחלל הנעים והמוגן שלכם, ללא קשר למזג האוויר בחוץ. הסגירה משמשת מחסום, מגן עליך ועל האורחים שלך מפני החורף ועדיין מאפשרת לך ליהנות מהחוץ. זוהי תוספת מעשית ופונקציונלית לכל בית או מוסד, המספקת נוחות ורב-גוניות לאורך כל השנה. לכן, כשהסתיו מגיע לסיומו, שקול ליישם סגירת חורף למרפסת השמש שלך ולאמץ את שמחת הטבע כל השנה.

 

סגירת חורף

 סגירות חורף למרפסת, לגינה או לחצר הן פתרון פרקטי למי שרוצה ליהנות מהחללים הללו כל השנה. כשהסתיו מתפוגג והטמפרטורות מתחילות לרדת, לעתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו נסוגים פנימה, לא מסוגלים לבלות בנוחות בחוץ. עם זאת, עם תוספת של סגירת חורף, אנו יכולים להפוך את השטחים החיצוניים שלנו למקום נעים החסין לתנאי מזג האוויר הקשים. מתחמים אלו משמשים כמגן מפני הרוח הקרה והגשם הבלתי פוסק, ומאפשרים לנו לחבק את החוץ ללא קשר למזג האוויר. על ידי השקעה בסגירת חורף, אנו זוכים לאזור אירוח נוסף מוגן מפני פגעי מזג האוויר, נגיש בקלות ומושלם לאירוח אורחים או פשוט להירגע בבדידות. החלל החדש הזה הופך להרחבה של אזורי המגורים שלנו, ומטשטש את הגבולות בין פנים וחוץ. איננו מרותקים עוד בין ארבעת קירות הבתים שלנו; במקום זאת, יש לנו הזדמנות לטבול בטבע, אפילו במהלך חודשי החורף הקשים ביותר. החל מהנאה מכוס תה חמימה תוך כדי האזנה לצליל המרגיע של גשמים ועד לאירוח מפגשים אינטימיים בחלל נעים ומוגן, סגירות חורף למרפסת, לגינה או לחצר משפרות את איכות החיים שלנו ומאפשרות לנו לאמץ את היופי של העונה.

טיפים נוספים לחורף

כשהחורף מתקרב, זה הזמן להתכונן לסגירת מרפסת השמש. עם הירידה בטמפרטורה ואפשרות לגשם, חשוב להגן על הרהיטים והציוד מפני נזקים אפשריים. השלב הראשון בתהליך זה הוא להסיר כל פריט רופף ושביר מהמרפסת, כגון כריות, מטריות וצמחים. יש לאחסן את הפריטים הללו במקום בטוח ויבש עד שיחזרו החודשים החמים יותר. לאחר מכן, חשוב לנקות את המרפסת ביסודיות, ולהסיר לכלוך ופסולת שאולי הצטברו במהלך השנה. זה לא רק ישמור על השטח מסודר אלא גם ימנע כל צמיחת עובש או טחב במהלך החורף. לאחר שהמרפסת נקייה, הגיע הזמן לאבטח את הרהיטים באזור מוגן. באופן אידיאלי, זה יהיה מיקום מקורה, כגון מחסן או מוסך. עם זאת, אם זה לא אפשרי, כיסוי הרהיטים בכיסויים עמידים למים ועמידים בפני קרינת UV יספק רמה מסוימת של הגנה מפני פגעי מזג האוויר. לבסוף, יש לבדוק את מרפסת השמש לאיתור חולשות או נזקים פוטנציאליים שאולי יש צורך לטפל בהם לפני תחילת עונת החורף. על ידי נקיטת צעדים זהירים אלה, אתה יכול להבטיח שמרפסת השמש שלך תישאר במצב מעולה, מוכנה להנאה כשהאביב יגיע

סגירת מרפסת שמשונית  

חברת "אלי סוככים" הינה עסק בעל שם ומבוסס העומד בחזית ענף הסוככים בישראל. עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים, אנו מצטיינים בייבוא והתקנת סוככים למטרות שונות. בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות לסגירת מרפסות. סגירת מרפסת שמשונית היא אחת מהמומחיות שלנו, ואנו מתגאים במתן חומרים איכותיים ושירותי התקנה יעילים. צוות המקצוענים שלנו שואף לענות על הצרכים וההעדפות הייחודיות של לקוחותינו, ומבטיח שפתרון הסגירה שאנו מציעים ישלים את הארכיטקטורה והאסתטיקה של המרפסת. כשמדובר בסגירת מרפסות, אנו מבינים את החשיבות של יצירת איזון בין פונקציונליות ומשיכה ויזואלית. מגוון האפשרויות הנרחב שלנו כולל סוככים נשלפים ואפילו מערכות ממונעות. כל פתרון מתוכנן ומותקן בקפידה כדי לשפר את השימושיות וההנאה מהחלל תוך שילוב חלק עם הסביבה. אנו מעריכים שביעות רצון לקוחות לטווח ארוך, וזו הסיבה שאנו מוצאים רק חומרים ומוצרים עמידים, עמידים בפני מזג אוויר וקלים לתחזוקה. יתר על כן, ב"אלי סוככים", אנו מאמינים שהתאמה אישית היא המפתח. אנו מציעים מבחר רחב של צבעים, גימורים ותכונות נוספות שניתן להתאים לטעמים ולדרישות האישיות. הצוות המנוסה שלנו תמיד מוכן לספק הכוונה וייעוץ מומחה, כדי להבטיח שפתרון הסגירה הנבחר לא רק עונה על הציפיות אלא גם עולה על הציפיות. בכל הנוגע לסגירת מרפסות, "אלי סוככים" היא החברה שיש לסמוך עליה. עם המומחיות, המסירות והמחויבות שלנו לשביעות רצון הלקוחות, אנו מבטיחים מוצרים ושירותים יוצאי דופן שיהפכו את המרפסת שלך לחלל פונקציונלי ואסתטי.

סגירת מרפסת

רוצים לסגור מרפסת?

מלאו את הפרטים וצוות המומחים של אלי סוככים מיד מחייג!

סגירת מרפסת לחורף

סגירת מרפסת שמש

סגירת מרפסת מאלומיניום

סגירת מרפסת מיועדת לכל מי שנהנה מהישיבה במרפסת ורוצה להמשיך ולבלות בה גם בחורף. תהליך ההתקנה זריז ומהיר והתוצאה משתלמת במיוחד. סגירת מרפסת שמש הינה פתרון קל ומרשים המאפשר ליהנות מחדר נוסף במשך כל ימות השנה, מבלי לוותר על האור והנוף שהיא מספקת. סגירת מרפסת לחורף היא פתרון אידיאלי אם מעוניינים בסגירה זמנית לחודשים הקרים בלבד. היא מותאמת במיוחד לתנאי גשם ורוח ועם זאת ניתנת לפירוק בקיץ.

סגירת מרפסת מאלומיניום מאפשרת סגירה מוחלטת של המרפסת בהתאמה אישית ובתהליך קל ומדויק, ללא פסולת ולכלוך. האלומיניום שומר על איכות ועמידות לאורך שנים רבות וכן מאפשר גמישות עיצובית רבה שתהפוך את המרפסת לחדר יפהפה במהירות.

כשמחליטים לסגור מרפסת, בין אם מדובר בסגירת חורף זמנית או סגירה קבועה, חשוב לבחור בחברה מובילה בעלת ותק ומוניטין. חברת "אלי סוככים" מעמידה לרשותכם צוות מקצועי ומיומן שיסייע לכם בעת הבחירה וישמח להמליץ לכם על הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

סגירת מרפסת בגג פנאל

אנחנו באלי סוככים מייצרים ומתקינים גג פאנל מותאם לסגירת מרפסת.

גג פאנל הוא פתרון מעולה לחורף, הגג קבוע ולא ניתן לקפל ניתן לקבל במידות שונות בעובי 7.5 ס״מ.

יתרונות סגירת חורף

ישראלים רבים בוחרים ליהנות מהיתרונות הרבים שבסגירת המרפסת בביתם:

טיפ:

מתכננים לסגור את המרפסת שלכם? תוכלו באותה ההזדמנות לשקול סגירה של חדר כניסה קטן בצמוד לדלת הכניסה לביתכם, וליהנות מנוחות רבה יותר בכניסה וביציאה מהבית, תוך הגנה מפני גשם ורוחות בימות החורף הקרים, ומפני השמש הקופחת בקיץ.

קטלוג מוצרי סגירת חורף למרפסת לבחירה

שאלות נפוצות

מאלו חומרים בונים סגירה למרפסת?

ברוב המקרים, סגירה למרפסת תיבנה משלד אלומיניום, שיכול להיות קבוע או מתקפל וניתן לפירוק בחודשי הקיץ, על פי בחירת הלקוח. את השלד ניתן לכסות בזכוכית, PVC וחומרים קשיחים נוספים, או בחומרים גמישים כמו שמשונית, דראלון או רשת פוליאסטר. הקרוי יכול אף הוא להיבנות מחומרים קשיחים או גמישים, כמו אלומיניום או שמשונית.

הכיסויים אטומים למים, ויכולים להגיע עם חלונות ואזורים שקופים, לפי הצורך. אפשרות נוספת לסגירה מתקפלת של המרפסת היא שימוש בסוככי מסילות מתמשכות, המעניקים פתרון מתקדם ואיכותי בהפעלת כפתור. אנו נשמח לתת לכם ייעץ מקצועי ומקיף לסגירת המרפסת שלכם בהתאם לצרכים ולהעדפות האישיים שלכם.

האם סגירת מרפסת מאלומיניום מבודדת?

בהחלט כן! סגירת מרפסת העשויה מאלומיניום מבודדת הן מבחינה טרמית והן מבחינה אקוסטית. זאת ועוד, החדר הנוסף אותו סגרתם, משפר את בידוד הבית כולו. אנו בחברת אלי סוככים מקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ועל עבודה מקצועית וקפדנית, לתוצאה המושלמת עבורכם.

האם לאחר סגירת מרפסת אפשר יהיה לשמור על הנוף או הראות הפתוחה?​

אין שום סיבה שלא! בסגירת המרפסת ניתן להשתמש במפתחים גדולים בין פרופיל אלומיניום אחד לשני. את השלד ניתן לכסות בחלונות זכוכית או במקרה של סגירה ארעית לחורף, בבד עמיד למים ושקוף, על מנת לשמור על הראות הפתוחה.