סגירת פרגולה

"אלי סוככים" הינה חברה ותיקה המובילה את ענף הסוככים בישראל מזה כעשרים וחמש שנה.
אנו מספקים שירותי ייעוץ והתקנה של כל סוגי הסוככים, לבתים פרטיים ולעסקים שונים.
כשמתכננים סגירה לפרגולה, יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון והכי חשוב לא להתפשר ולפנות לחברה מקצועית בעלת ותק שתעניק לכם את הפתרון הטוב והמשתלם ביותר.

אנו מקפידים על סטנדרט האיכות הגבוה ביותר ומתחייבים לשירות מקצועי ואמין ללא פשרות.
צרו עמנו קשר וצוות השירות של "אלי סוככים" יעניק לכם ייעוץ אישי ומידע מקצועי בכל הקשור לסגירת פרגולה, זמנית או קבועה.

 

פרגולה עשויה עץ היא מראה שכיח בבתים פרטיים בגינה או על הגג והיא פופולארית גם בבתי עסק רבים. הפרגולה לא רק יוצרת הצללה אלא גם מוסיפה חינניות ומשדרגת את מראה סביבתה. עם זאת, בחורף הפרגולה הופכת ללא שימושית מאחר והיא לא מספקת מחסה מפני גשמים ורוחות. כתוצאה מכך היא מותירה את היושבים תחתיה וגם את הריהוט ללא הגנה משמעותית מפני פגעי מזג האוויר. סגירת פרגולה הוא הפתרון המושלם לניצול מקסימלי של הפרגולה ושל השטח תחתיה.

ניתן לבצע סגירת חורף זמנית שאפשר לפרק בקלות בחודשי הקיץ או להשאיר גם כשמתחמם. אופציה נוספת היא להתקין סוכך מסילות מתקפל שיהפוך את החלק העליון של הפרגולה לאטום לפי דרישה.

יתרונות בסגירת פרגולה

בשל ההיצע הרחב הקיים בשוק, יש להקפיד ולבחור בחברה מתמחה בעלת מגוון רחב של בדים וחומרים לסגירת הפרגולה. חשוב לבדוק שמדובר בבד איכותי, אטום למים ומבודד.
רק חברה מקצועית תדע לתכנן עבורכם סגירת פרגולה בהתאם למזג האוויר הישראלי
ולספק לכם שירות תיקונים ותחזוקה בעת הצורך.

אנו מחזיקים אך ורק מוצרים ממיטב חומרי הגלם תוך הקפדה על דיוק ועמידות לאורך שנים.

צרו עמנו קשר עוד היום והצטרפו למאות לקוחות מרוצים של "אלי סוככים".

טיפ:

רוצים ליהנות מהגנה מפני הגשם בימות החורף ומפרגולה פתוחה ומאווררת בימי הקיץ? באפשרותכם לבחור בסגירת חורף או קירוי זמניים, הניתנים לפירוק ואכסון בקיץ, או לחילופין בסוכך מתקפל המותקן מעל הפרגולה.

קטלוג מוצרי סגירת פרגולה לבחירה

שאלות נפוצות

מאלו חומרים מייצרים סגירה לפרגולה?

את הפרגולה ניתן לסגור בכיסויים גמישים, כדוגמת בדי שמשונית או דראלון, האטומים לגשם, או בקירוי קשיח, מחומרים שונים דוגמת אלומיניום, פח גלי ועוד.

אנו בחברה מקפידים להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ומציעים לכם ייעוץ מקצועי לבחירת הסגירה המתאימה ביותר לכם ולפרגולה שברשותכם.

האם סגירת פרגולה מצריכה אישורי בנייה?

על פי החוק, פרגולה אמורה להיות מבנה פתוח ללא קירות שמקורה באופן המספק הצללה בלבד. מכאן, שסגירת הפרגולה באמצעות כיסוי האטום למים מצריכה אישורי בנייה.

יחד עם זאת, כאשר מדובר בכיסוי בלתי קשיח, לא תמיד תתקיים הקפדה על אכיפת החוק. בכל מקרה של ספק ניתן לבדוק את העניין מול הרשות המקומית.

האם סגירת הפרגולה שומרת על תחושה שנמצאים בחוץ?

זה בהחלט אפשרי, בין אם תבחרו בכיסוי קשיח או גמיש, ניתן להשתמש בחומרים שקופים וליצור מראה דמויי חלונות נרחבים שיאפשר המשך תחושה של שהות בחוץ, לצד הגנה מקסימלית מפגעי מזג האוויר.

אלו תוספות ניתן להזמין לכיסויים גמישים בסגירת הפרגולה?

ניתן להזמין כיסויים גמישים ובדים אטומים למים לסגירת הפרגולה, עם תוספות דמויות חלונות רגילים או בלגיים, וכן אמצעים שונים לחיזוק והידוק בדי הכיסוי, כמו סקוצ'ים, רוכסנים וטבעות.

האם קירוי שמעניק עמידות בפני מים משפיע על מראה הפרגולה?

כיום ישנן אפשרויות לקרות את הפרגולה בחומרים קשיחים ועמידים בפני מים, שהנם צלולים ושקופים, ומאפשרים לשמור על המראה הטבעי, תוך שהם מספקים הגנה מפני לחות וגשם.