הצללה לגינה

חברת "אלי סוככים" מובילה מזה כ-20 שנה את ענף הסוככים ופתרונות ההצללה בישראל.
הצוות המקצועי של "אלי סוככים" מעניק שירות בכל אזור הצפון ומספק שירותי תחזוקה.

כשבוחרים פתרון הצללה לגינה, חשוב לבחור במוצר שיתאים מבחינה עיצובית למראה הבית, שיהיה עמיד בפני פגעי מזג האוויר והתקנתו תהייה קלה וזריזה.

אם אתם מעוניינים בסוכך לגינה או בפתרונות הצללה לגינה, מומלץ לפנות לחברה בעלת ותק.
מערך השירות של "אלי סוככים" ישמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי והכוונה אישית בהתאם לסוג ההצללה בה אתם מעוניינים. צרו עמנו קשר ונוכל להמליץ לכם על הפתרון הכי נכון עבורכם.

כל בעל גינה ודאי יודע כמה קשה לשבת בגינה כשהשמש חזקה, האור מסנוור מדי והטמפרטורות מרקיעות שחקים. בחורף הגינה מושבתת ובחודשי הקיץ הלוהטים קשה מאוד לבלות בה לאורך זמן. לשם כך קיימים מגוון פתרונות הצללה וסוככים.

הצללה לגינה הינה מבוקשת במיוחד בשל האקלים הישראלי והשמש הקופחת המלווה אותנו במרבית חודשי השנה.

אחד מפתרונות ההצלה לגינה הוא שימוש ברשתות צל.
רשת הצל מעניקה יחס עלות-תועלת גבוה והיא קלה להתקנה ולפירוק. רשת הצל עשויה חומרים שונים וניתן לנייד אותה ולהרכיב בכל מקום.

פתרון הצללה נוסף לגינה הוא סוכך הזרועות הפופולארי המעניק צל חלקי שגורם לתחושת נעימות וקרירות מבלי לוותר על חדירת אור השמש.

יתרונות ההצללה לגינה

התקנת סוכך בגינה משדרגת את מראה הבית בעלות כספית נמוכה יחסית ומעניקה לו נופך עיצובי מרשים.

יתרונות ההצללה מאפשרים לנו לשמור על הצמחייה בגינה מפני נזקי השמש, לתחום שטח מוצל וקריר לבילוי ולאירוח בחודשי הקיץ ואף לחסום את שדה הראייה ולהעניק מעט פרטיות גם כשיושבים בחוץ תחת כיפת השמיים.

בשל המגוון הרחב של פתרונות ההצללה לגינה, ניתן לבחור את הפתרון המדויק המתאים ביותר, תוך שמירה על מראה דקורטיבי המתאים לסגנון העיצובי של הבית.

רצוי וכדאי לפנות לחברה המתמחה בפתרונות הצללה לגינה לקבלת ייעוץ מקצועי והתאמה אולטימטיבית של פתרון ההצללה לגינה שלכם.

חברת "אלי סוככים" מעניקה שירות בכל אזור הצפון ותשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם הכוונה וייעוץ בנוגע להצללת הגינה שלכם.

שאלות נפוצות

אלו סוגים של פתרונות הצללה קיימים לגינה?

ישנם סוגים רבים ומגוונים של פתרונות הצללה לגינה, ואנו בחברת "אלי סוככים" נשמח לייעץ לכם בבחירה שתיתן מענה לצרכים הייחודיים שלכם. בין פתרונות ההצללה ניתן למנות שמשיות, סוככי חלון שמעניקים הצללה אנכית, וסוככי זרועות, המהווים בחירה פופולארית מאוד.

כמו כן קיימת האפשרות להצל באמצעות סוככי מסילה רגילים או מתמשכים, פרגולות , מעץ, מתכת או ברזל, וכן לבחור בפתרון מקורי וחדשני כמו מפרשי צל. אפשרות נוספת עיצובית וייחודית היא הגזיבו, מבנה אלגנטי ומקורה, שניצב בגינה, ופתוח בכל צדיו.

כיצד אדע באיזה פתרון הצללה לבחור ומה יתאים ביותר לגינה שלי?

חשוב לאזן בין העלות של פתרון ההצללה הנבחר, לבין אורך החיים המבוקש, האיכות והעיצוב. יש גם לקחת בחשבון את מידת ההצללה הרצויה לעומת אפשור חדירת קרני השמש, הן לטובת החימום בחורף והן לצורכי הצמחייה, בהתאמת פתרונות הצללה קבועים או מתקפלים. כמו כן יש להתחשב בזווית ההצללה הרצויה.

הצללת הגינה דורשת מיומנות ומקצועיות, ומומלץ להתייעץ עם חברה בעלת ניסיון בתחום. אנו ב"אלי סוככים" נשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ומקיף לבחירת פתרון ההצללה המתאים ביותר לכם ולגינה שלכם.

מהו מדרג המחירים של סוגי ההצללה השונים שמוצעים לגינות?

שמשיה וסוככי חלון נחשבים לאמצעי הצללה זולים, ומחיריהם נעים בין עשרות לבין כמה מאות שקלים בלבד. גם רשתות ומפרשי צל הנם פתרונות נוחים במחיר, כאשר העלות למטר עשויה להגיע לעשרות שקלים בודדות.

גזיבו, מבנה מקורה ופתוח לגינה, עשוי לעלות כמה מאות בודדות של שקלים. סוככי זרועות, גגונים לגינה ופרגולות יקרים מעט יותר ועלותם נאמדת בטווח שבין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים. סוככי מסילות איכותיים ועמידים מאוד ובהתאם לכך מחירם גבוה יותר, החל מ- 10,000 ₪, בהתאם לסוג הדגם ולגודל המבוקש.

מהם היתרונות של פרגולה להצללת הגינה?

לפרגולה יתרונות רבים: היא מעניקה הצללה נעימה ואווירה טבעית, משתלבת היטב עם סגנונות עיצוב שונים, וכמובן, ניתן לאפשר לצמחיה לטפס עליה.