מפרשי צל, הצללה ויריעות

חברת "אלי סוככים" הינה חברה ותיקה ואמינה המספקת שירות בחיפה והקריות, עכו, כרמיאל ולמעשה בכל אזור הצפון. אנו משווקים מגוון רחב של פתרונות הצללה לכל מטרה תוך מתן דגש על החומרים האיכותיים ביותר ושירות מצטיין.
אצלנו תוכלו לקבל הכוונה נכונה וייעוץ מקצועי בנוגע למפרשי צל ויריעות הצללה לקבלת התאמה מושלמת ותוצאה אסתטית במיוחד.

מפרשי צל הם אופציה אידיאלית לקירוי ולהצללה של אזורים נרחבים והם מתאימים לכל מקום. המפרשים עשויים בדים חזקים ועמידים המסייעים בהגנה מפני קרני השמש ובקירור של האזור. המפרשים מותאמים אישית ומיוצרים לפי מידה. התקנת מפרשי הצל קלה ומהירה והם מהווים פתרון הצללה שימושי ומשתלם במיוחד.

הייחוד של מפרשי הצל הוא באפשרויות התכנון. באמצעות צורתם המשתנה, ניתן לשלוט
הן בשטח ההצללה והן בכמות האור הנכנסת לקבלת תוצאה מאוזנת ואידיאלית.
אופציה נוספת היא לחבר מספר מפרשי צל יחדיו ולהותיר חללים פתוחים בין מפרש למפרש.
המפרשים עמידים בפני תנאי מזג האוויר ונשארים חזקים ויציבים גם בחודשי החורף הגשומים.

יתרונות למפרשי צל

יריעות הצללה מספקות כיסוי נרחב וגם הן מספקות צל וקירור יחסי של האזור.
יריעות ההצללה נחשבות לפתרון הצללה בעלות נמוכה יחסית ומחירן נקבע בהתאם למידתן ולסוג הבד ממנו הן עשויות. היתרון הגדול של יריעות ההצללה הוא בדינאמיות שלהן: ניתן לפרק ולהרכיב אותן בכל מקום, באופן קבוע או זמני לפי הצורך. יריעות ההצללה מושלמות לבילוי בחוף הים, להצללת הגינה בחודשי הקיץ, לירידים ולדוכני רחוב ולכל מקום בו דרוש מעט צל ובמהירות.

 

יתרונות יריעות הצללה

פתרונות הצללה הם עולם ומלואו ולכן כדאי לבצע את הבחירה לאחר תכנון מדויק והתייעצות עם חברה מקצועית ומנוסה. אם אתם מעוניינים במפרשי צל או יריעות הצללה, חשוב לקחת מידות, לדעת מראש מה סוג הבד המומלץ, איך רצוי להתקין את המוצר הנבחר ועוד שלל פרמטרים. נציגי השירות המיומנים של "אלי סוככים" ישמחו לספק לכם מידע נוסף והם זמינים לכל פנייה או שאלה. צרו עמנו קשר ונשמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני חינם עוד היום.

למידע נוסף אודות הצורך בהחלפת בד שמשונית.

החלפת בד שמשונית

שאלות נפוצות

יריעות הצללה, הקרויות גם מפרשי צל, דומות, מבחינת עיצובן וצורתן, למפרשי ספינה המתוחים באופן אופקי מעל השטח הנדרש. בשונה מרשתות הצללה, העשויות מקשה אחת, מפרשי הצל מאפשרים משחק עיצובי.

מפרשי הצל מגיעים במגוון צורות וגדלים, בהתאם להזמנת הלקוח. אנו ב"אלי סוככים", מציעים לכם מפרשי צל משולשים, מרובעים, או יריעות המיוצרות בכל צורה שרק תרצו, בהזמנה אישית.

נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי על מנת לבחור את הגודל הרצוי לכל יריעה, בהתייחס לשטח אותו נדרש להצליל, ואיזון המבוקש בין האור לצל.

אנו מציעים לכם מפרשי צל במגוון צבעים מרהיב, שתוכלו להתאים למראה המתבקש, שישתלב באופן הרמוני במבנה או במרחב אותו מצלים. בין היתר, ניתן להזמין יריעות הצללה בגוונים של תכלת, כחול, כתום, לבן, ירוק, בז' ואדום.

בהחלט כן! אנו מודעים לחשיבות הרבה של שטח פרסומי לקידום העסק שלכם. נשמח להציע לכם התאמה אישית ומיתוג, כך שתוכלו לנצל את מפרשי הצל גם לטובת שילוט ושיווק. תוכלו להזמין מפרשי הצל בשילוב הדפסה מעוצבת, על פי הזמנה אישית, תוך ייעוץ מקצועי ממיטב המומחים שלנו.

את מפרשי הצל ניתן להתקין באמצעות חיבור ישיר לקיר, או על ידי הצבת עמודי תמיכה. מפרשי הצל ניתנים לפתיחה ולסגירה, בהתאם לעונות השנה ולצרכים המשתנים של הלקוח.